Konsultācijām

Kontaktinformācija saziņai, ja ir nepieciešams operatīvi saņemt:

  • informāciju par pakalpojumiem;
  • konsultāciju, kurš pakalpojums atbilst klienta vajadzībai;
  • konsultāciju par e-pakalpojumu izmantošanu portālā un mobilajā lietotnē Kadastrs.lv.

e-pasts  informatīvais elektroniskais pasts - info@vzd.gov.lv

telefons.png  informatīvais tālrunis 67038800

Uzmanību! Pirmdien, 24. septembrī, klientu apkalpošanas centrs būs slēgts, sakarā ar Viņa Svētības pāvesta Franciska pastorālās vizītes Latvijā dienu, kas noteikta kā oficiāla svētku diena..

 Klientu konsultāciju centra darba laiki

Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena
8:30-18:00 8:30-17:00 8:30-17:00 8:30-17:00 8:30-16:00
 
Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot  informatīvo tālruni vai pa  informatīvo elektronisko pastu,  klientu konsultants:
  • konsultāciju sniegs Dienesta kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav Dienesta kompetencē, tad par to  informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
  • sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
  • konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir Dienesta maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju; 
  • nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu; 
  • atbildi sniegs valsts valodā.

Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu uz info@vzd.gov.lv saņemsiet:

  • e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
  • trīs darba dienu laikā -  atbildi uz e-pasta sūtījumu.

Pasūtījumu pieprasīšanai lūdzam izmantot  klientu  apkalpošanas centru adreses - kac.[atrašanās vietas nosaukums]@vzd.gov,lv  (piemēram: kac.riga@vzd.gov.lv).

Saistītie resursi