Valsts zemes dienests maina klientu apkalpošanas kārtību

Valsts zemes dienests maina klientu apkalpošanas kārtību
Valsts Zemes dienests no 16. marta – 14. aprīlim maina pakalpojumu sniegšanas kārtību, pamatojoties uz valdības lēmumu "Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu".

Pamatojoties uz Ministru kabineta 2020. gada 12. marta rīkojumu Nr. 103 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, no pirmdienas, 16. marta līdz 14. aprīlim Dienesta klienti pakalpojumus varēs pieteikt attālināti – elektroniski portālā Kadastrs.lv  un Latvija.lv, sūtot iesniegumu uz oficiālo e–adresi vai elektronisko pastu. Savukārt pakalpojumus saņemt varēs elektroniski portālā Kadastrs.lv sadaļā Mans konts. Elektroniski dokumentus varēs saņemt arī uz e-adresi un  e-pastu kā arī klients varēs saņemt dokumentus izmantojot Latvijas pasta pakalpojumus (pakalpojumu apmaksā klients). Dienesta klientu apkalpošanas speciālisti sniegs konsultācijas pa tālruni un e-pastu. Saziņas kontakti ir norādīti  tīmekļa vietnē.

Īpaša kārtība noteikta papīra dokumentu saņemšanai no mērniecībā sertificētām personām datu reģistrācijai vai aktualizācijai Kadastra informācijas sistēmā. Kārtība paredz, ka mērnieki dokumentus varēs iesniegt klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centros, pirms tam elektroniski vai telefoniski sazinoties ar attiecīgu klientu apkalpošanas speciālistu un vienojoties par dokumentu iesniegšanas vietu un laiku.

Dienests uz ārkārtas situācijas laiku privātpersonu konsultācijas tiks sniegtas elektroniski info@vzd.gov.lv  vai zvanot uz Dienesta klientu apkalpošanas centru tālruņiem.

Saistītie resursi