Aktuālie darba piedāvājumi

Vakance: Pakalpojumu pārvaldības departamenta Pakalpojumu pārvaldība un kvalitātes daļas vecākā metodikas ekspertadarbinieka amats

Dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu pārvaldības departamenta Pakalpojumu pārvaldība un kvalitātes daļas vecākā metodikas eksperta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku).

Galvenie amata pienākumi:

Veicināt kvalitatīvu, valsts pārvaldes principiem atbilstošu Dienesta pakalpojumu, kas saistīti ar Dienesta uzturēto valsts informācijas sistēmu datu izplatīšanu, nodrošināšanu, tajā skaitā metodisko vadību, plānojot pakalpojumu attīstību un nodrošinot efektīvu datu apmaiņas procesu norisi ar citām valsts un pašvaldību informācijas sistēmām

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmu
  • valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2.pakāpē
  • zināšanas un praktiska darba pieredze projektu vadībā un/vai realizācijā, kā arī organizatoriskā un sadarbības darba pieredze
  • izpratne par Dienesta pakalpojumiem un to izplatīšanu
  • spēja orientēties un strādāt ar tiesību aktiem
  • spēja orientēties valsts pārvaldes sadarbības jautājumos
  • zināšanas un patstāvīga darba pieredze prezentācijas materiālu sagatavošanā, prasme tos prezentēt
  • spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu
  • prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

  • atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas (827 līdz 1026 EUR);
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • darba vietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31;
  • darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis” (27. decembrim) sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 6703861.

Vakance: Pakalpojumu pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta darbinieka amats

Dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta darbinieka amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt arhīva dokumentu saglabāšanu, pieejamību un izmantošanu Dienesta arhīvā.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • augstākā izglītība humanitārajās, sociālajās zinātnēs, datorzinātnēs vai informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmu;
  • valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 1. pakāpē
  • dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme zināšanas pielietot darbā;
  • praktiska pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē;
  • izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju;
  • spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu;
  • prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas.

Piedāvājam:

  • atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas (671 līdz 900 EUR);
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • darba vietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31;
  • darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis” (12. decembrim) sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 6703861.

Vakance: Saimniecības daļas jurista amats

Dienests izsludina konkursu uz vakanto Saimneicības daļas jurista (uz nenoteiktu laiku).

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt Dienesta publisko iepirkumu procesu tiesiskumu.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmu;
  • valsts valodas zināšanas augstākā līmeņa 2. pakāpē;
  • civiltiesību pārzināšana;
  • publisko iepirkumu procedūru regulējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un tulkošanā;
  • zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā;
  • vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo piecu gadu laikā.

Piedāvājam:

  • atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas (686 līdz 913 EUR);
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • darba vietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31;
  • darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (apliecinājums pieejams VZD tīmekļa vietnē)  un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis” (12. decembrim) sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.

Saistītie resursi