Rīgas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas un informācijas centra Klientu apkalpošanas daļas klientu apkalpošanas konsultants

Dienests izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas un informācijas centra Klientu apkalpošanas daļas klientu apkalpošanas konsultanta darbinieka amatu.

Galvenie amata pienākumi:

kvalitatīvi apkalpot klientus un sniegt informāciju no Dienesta uzturētajām informācijas sistēmām.

Pretendentam izvirzītās prasības

  • vidējā izglītība;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmām;
  • valsts valodas zināšanas C1 līmenī;
  • izpratne par klientu apkalpošanu un pakalpojumu sniegšanu;
  • izpratne par informācijas sistēmu pielietošanu klientu apkalpošanas jomā;
  • zināšanas un izpratne par Dienesta uzturētajās datu bāzēs uzkrāto informāciju;
  • pārzināt un pielietot iekšējos un ārējos normatīvajos aktos noteiktās normas, kas reglamentē klientu apkalpošanu;
  • spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un pastāvīgi plānot savu darba procesu;
  • vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā vai Dienesta darbības sfērai atbilstošā jomā;
  • vēlamas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas.

Piedāvājam:

  • atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtas kategorijas (630 – 800 eiro);
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
  • darba vietu Rīgā, Puškina ielā 14;
  • darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2020. gada 6. aprīlim sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.

Saistītie resursi