Pretendentiem jāpiesakās līdz
Izsludinām konkursu uz vakantajām
Rīgas reģionālās pārvaldes Arhīva daļas
arhīvista amata vietu
(uz nenoteiktu laiku)
Ja patīk darbs ar dokumentiem – to sagatavošana, vērtēšana un kārtošana, kā arī esi gatavs apgūt dažādas datorprogrammas, pievienojies Valsts zemes dienesta komandai un iegūsti draudzīgus un profesionālus kolēģus!
Galvenie darba pienākumi būs:
- pildīt Dienesta arhīva pasūtījumus Pasūtījumu apstrādes informācijas sistēmā un sniegt konsultācijas ārējiem klientiem;
- veikt pastāvīgi glabājamo dokumentu nodošanu aprakstīšanai;
- nodrošināt digitālo dokumentu datu kvalitāti Digitālo dokumentu krātuvē Arhīvs (turpmāk - DDK Arhīvs) un Digitālo dokumentu krātuvē Dokumenti (turpmāk – DDK Dokumenti);
- papildināt kadastra lietas ar saņemtajiem dokumentiem;
- reģistrēt nekustamā īpašuma, tai skaitā apakšfonda lietas DDK Arhīvs;
- izsniegt arhīva glabātavā esošus dokumentus pēc pieprasījuma un nodrošināt lietu atgriešanu arhīvā;
- uzglabāt noteiktajā kārtībā pastāvīgi glabājamos dokumentus.
Šī vakance piemērota Tev, ja:
- ir vidējā izglītība;
- ir zināšanas par dokumentu un arhīvu pārvaldību tiesisko regulējumu, dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;
- zināšanas elektronisko dokumentu apstrādē un uzglabāšanā un par datu aizsardzības pamatprincipiem;
- ir labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu;
- ir izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju;
- patīk darbs komandā un esi orientēts uz klientu.
Strādājot pie mums iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un dinamiskā komandā;
- profesionālās pilnveides iespējas;
- mēnešalgu 985 EUR pārbaudes laikā (pēc pārbaudes laika mēnešalgas pārskatīšana līdz 1217 EUR atkarībā no darba izpildes novērtējuma atbilstoši 7. mēnešalgu grupai);
- papildatvaļinājumu (saskaņā ar ikgadējo darba izpildes novērtējumu);
- darba vietu modernā birojā Rīgas centrā un elastīgu darba laiku;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
Uzmanību:
Valsts zemes dienestā personāla dokumentu aprite tiek nodrošināta elektroniski, līdz ar to dokumentu parakstīšanai Jums būs nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu drošu elektronisko parakstu. Ar informāciju par droša elektroniskā paraksta iegūšanu un lietošanu aicinām iepazīties interneta vietnē www.eparaksts.lv.
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 07.02.2025. iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi “Arhīvists/Rīga”) vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā (Kārļa Mīlenbaha ielā 14, Rīgā, LV - 1050) Tālrunis uzziņām: 20209998.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
- minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Dienests (Kārļa Mīlenbaha ielā 14, Rīgā).