Kontakti

info [at] vzd.gov.lv

Kontaktinformācija saziņai, ja ir nepieciešams operatīvi saņemt:

  •  informāciju par pakalpojumiem;
  •  konsultāciju, kurš pakalpojums atbilst klienta vajadzībai;
  •  konsultāciju par e-pakalpojumu izmantošanu portālā un mobilajā lietotnē Kadastrs.lv.

Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot konsultatīvo tālruni vai pa konsultatīvo elektronisko pastu,  klientu konsultants:

  • konsultāciju sniegs Dienesta kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav Dienesta kompetencē, tad par to  informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
  • sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
  • konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir Dienesta  maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju; 
  • nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu; 
  • atbildi sniegs valsts valodā.

Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu saņemsiet:

  • e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
  • trīs darba dienu laikā -  atbildi uz e-pasta sūtījumu.

Kontaktinformācija saziņai, ja nepieciešams pierakstīties klientu apkalpošanas centra apmeklējumam.

Konsultatīvā tālruņa darba laiki

  • Pirmdiena 8:30-17:00
  • Otrdiena 8:30-17:00
  • Trešdiena 8:30-17:00
  • Ceturtdiena 8:30-17:00
  • Piektdiena 8:30-16:00
  • Sestdiena Slēgts
  • Svētdiena Slēgts