Kontaktinformācija saziņai, ja ir nepieciešams operatīvi saņemt:
- informāciju par pakalpojumiem;
- konsultāciju, kurš pakalpojums atbilst klienta vajadzībai;
- konsultāciju par e-pakalpojumu izmantošanu portālā un mobilajā lietotnē Kadastrs.lv.
Atbildot uz Jūsu jautājumu, kas saņemts, izmantojot konsultatīvo tālruni vai pa konsultatīvo elektronisko pastu, klientu konsultants:
- konsultāciju sniegs Dienesta kompetences ietvaros. Ja saņemtais jautājums pilnībā vai kādā daļā nav Dienesta kompetencē, tad par to informēs un, ja iespējams, norādīs kompetento iestādi un tās publiski pieejamo kontaktinformāciju;
- sniegs vispārpieejamu informāciju publiski pieejamā apjomā;
- konsultācijas laikā neizpaudīs valsts informācijas sistēmās reģistrētos datus, informāciju, kas ir Dienesta maksas vai bezmaksas pakalpojums, informāciju, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju;
- nevērtēs un neanalizēs nosaukta vai atsūtīta dokumenta saturu;
- atbildi sniegs valsts valodā.
Nosūtot brīvas formas informācijas pieprasījumu saņemsiet:
- e-pasta sūtījuma piegādes apliecinājumu;
- trīs darba dienu laikā - atbildi uz e-pasta sūtījumu.
Kontaktinformācija saziņai, ja nepieciešams pierakstīties klientu apkalpošanas centra apmeklējumam.
Konsultatīvā tālruņa darba laiki
- Pirmdiena 8:30-17:00
- Otrdiena 8:30-17:00
- Trešdiena 8:30-17:00
- Ceturtdiena 8:30-17:00
- Piektdiena 8:30-16:00
- Sestdiena Slēgts
- Svētdiena Slēgts