Valsts zemes dienests turpina pilnveidot klientu apkalpošanas centru tīklu

Ņemot vērā, ka arvien vairāk klienti Valsts zemes dienesta (VZD) pakalpojumus pieprasa, izmantojot elektroniskos kanālus - 2023.gadā 89% no visiem ierosinātajiem pasūtījumiem, VZD turpina pilnveidot klientu apkalpošanas centru tīklu.

No 2024.gada 2.aprīļa VZD pārtrauks klientu apkalpošanas centru darbību Limbažos, Balvos un Tukumā, saglabājot klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta 15 Latvijas pilsētās: Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Rēzeknē, Jēkabpilī, Valmierā, Jelgavā, Jūrmalā, Ogrē, Cēsīs, Gulbenē, Madonā, Kuldīgā un Bauskā.

Jau šobrīd visus VZD pakalpojumus klienti var pieteikt elektroniski, izmantojot VZD datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā Kadastrs.lv pieejamos e-pakalpojumus; sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu un pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus uz jebkura VZD klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai VZD oficiālo e-adresi; izmantojot valsts vienotā ģeotelpiskās informācijas portāla Geolatvija.lv e-pakalpojumus. Atsevišķus pakalpojumus ir iespēja pieteikt Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) vai rajona (pilsētas) tiesā

VZD speciālista padziļinātu konsultāciju par jebkuru pakalpojumu ir iespējams saņemt:

Plašāka informācija par VZD sniegtajiem pakalpojumiem ir publicēta www.vzd.gov.lv un valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv, kā arī to var saņemt, zvanot uz VZD konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz konsultatīvo e-pastu info@vzd.gov.lv.