Turpinām pilnveidot KAC darbību!

Ņemot vērā, ka klienti Valsts zemes dienesta (VZD) pakalpojumus arvien vairāk pieprasa, izmantojot elektroniskos kanālus, VZD turpina pilnveidot klientu apkalpošanas centru tīklu.

Informējam, ka no 2024.gada 1.jūnija VZD pārtrauks klientu apkalpošanas centra darbību Bauskā, saglabājot klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta 14 Latvijas pilsētās: Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Rēzeknē, Jēkabpilī, Valmierā, Jelgavā, Jūrmalā, Ogrē, Cēsīs, Gulbenē, Madonā un Kuldīgā.

Papildus norādām, ka visus VZD pakalpojumus klienti var pieteikt elektroniski, izmantojot VZD datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā Kadastrs.lv pieejamos e-pakalpojumus; sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu un pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus uz jebkura VZD klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai VZD oficiālo e-adresi; izmantojot valsts vienotā ģeotelpiskās informācijas portāla Geolatvija.lv e-pakalpojumus. Atsevišķus pakalpojumus ir iespēja pieteikt Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) vai rajona (pilsētas) tiesā.

VZD speciālista padziļinātu konsultāciju par jebkuru pakalpojumu ir iespējams saņemt:

Plašāka informācija par VZD sniegtajiem pakalpojumiem ir publicēta www.vzd.gov.lv un valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.gov.lv, kā arī to var saņemt, zvanot uz VZD konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz konsultatīvo e-pastu info@vzd.gov.lv