Ņemot vērā Covid-19 izraisīto epidemioloģisko situāciju un rūpējoties par iedzīvotāju drošību, Valsts zemes dienests (VZD) turpina klientus apkalpot attālināti.
VZD aicina izmantot visus dienesta sniegtos pakalpojumus elektroniski portālā Kadastrs.lv vai portālā Latvija.lv, sūtot iesniegumu uz VZD oficiālo e-adresi vai pa elektronisko pastu. Sūtot iesniegumu pa elektronisko pastu vai uz VZD oficiālo e-adresi, iesniegums ir jāparaksta ar drošu elektronisku parakstu.
Gadījumā, ja pakalpojuma pasūtīšanas laikā, rodas tehniski jautājumi par pakalpojuma pasūtīšanu elektroniski, par iesniedzamajiem dokumentiem vai nepieciešama cita veida konsultācija, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem pa VZD tīmekļvietnē norādīto klientu apkalpošanas centra tālruni vai e-pastu vai nosūtot jautājumu uz – info@vzd.gov.lv.
Pasūtītos dokumentus izsniegsim elektroniski portāla Kadastrs.lv sadaļā "Mans konts", nosūtīsim uz oficiālo e-adresi vai elektronisko pastu, bet pēc atsevišķa pieprasījuma – nosūtīsim pa pastu.