Nosūtot brīvas formas elektronisku vēstuli uz Valsts zemes dienesta Korporatīvo klientu centra e-pasta adresi klienti@vzd.gov.lv

Tālruņa numurs saziņai +371 26122916

Atbildi saņemsiet vienas darbdienas laikā. Ja atbildes sagatavošanai nepieciešama padziļināta jautājuma izpēte vai kompetentās Dienesta struktūrvienības atbalsts – atbildi sniegsim piecu darbdienu laikā vai informēsim par atbildes sniegšanas termiņu.

Iesniegumu par reģionālās pārvaldes atteikuma lēmumu/faktisko rīcību, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu, mērniekiem jāsūta uz atbilstošās reģionālās pārvaldes elektroniskā pasta adresi.

  1. ja mērnieka iesniegums nebūs pamatots, Dienests uz to sniegs atbildi Iesniegumu likuma ietvaros, sniedzot skaidrojumu par reģionālās nodaļas atteikuma lēmumā norādīto pamatojumu;
  2. ja mērnieka iesniegums būs daļēji (lemjošās daļas daļa) vai pilnībā pamatots, reģionālā nodaļa pati lems par sava izdotā lēmuma atcelšanu pilnībā vai daļā. Paskaidrojam, ka pēc būtības mērnieka iesniegums ir vien ierosinājums iestādei tās pieņemtā lēmuma pārskatīšanai, bet tas nav uzskatāms par apstrīdējuma iesniegumu Administratīvā procesa likuma kontekstā;
  3. ja reģionālās nodaļas lēmumā konstatēti vairāki datu reģistrācijas vai aktualizācijas atteikuma iemesli, bet mērnieka iesniegumā norādītie iebildumi būs pamatoti tikai attiecībā uz vienu vai vairākiem (bet ne visiem) atteikuma iemesliem, tad Dienests atbildes vēstulē informēs mērnieku par to, ka konkrēto atteikuma iemeslu nav nepieciešams novērst. 

Zemes robežu strīdu komisijas lēmuma apstrīdējumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu, lūdzu sūtīt uz atbilstošās reģionālās pārvaldes elektroniskā pasta adresi.  Atbilde tiks sniegta saskaņā ar Administratīvā procesa likumu 1 (viena) mēneša laikā.