Ēkas vai inženierbūves kadastrālās uzmērīšanas lietas oriģinālu sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja to nepieciešams saņemt papīra dokumenta veidā, Dienests sagatavos un izsniegs elektroniskā dokumenta atvasinājumu papīra dokumenta veidā, kas apliecināts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Dokumenta atvasinājumam papīra veidā papildus piemēro maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē un par elektroniskā dokumenta kopijas sagatavošanu un apliecināšanu. Ja dokumenta atvasinājumu papīra veidā nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.
Administratīvo aktu (piemēram atteikuma lēmumu) sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.
Pakalpojuma izpildes rezultātā sagatavoto dokumentu izsniedz iesniegumā norādītajā veidā:
- portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans konts”; Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
- oficiālās elektroniskās adreses kontā (ja tas aktivizēts);
- pēc iepriekšēja pieraksta klātienē Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Pieteikšanās - zvanot uz Dienesta konsultatīvo tālruni 67038800 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@vzd.gov.lv. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)), bet pilnvarotajai personai – arī pilnvara;
- pa pastu (pasta izdevumus apmaksā klients);
- BIS (ja pakalpojums ierosināts šajā sistēmā).