Izpildes termiņš darba dienās
11
Saņēmējs
Jebkura persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Pakalpojuma ietvaros dokumenta veidā var saņemt aktuālos Kadastra informācijas sistēmas datus par kadastra objektu (nekustamo īpašumu, zemes vienību, zemes vienības daļu, būvi, telpu grupu) atbilstoši pieprasījumā norādītajiem datu atlases parametriem.

Informāciju sagatavo, pēc iespējas izmantojot standartizētu informāciju (informācijas blokos, kuros apkopoti noteikta sastāva dati).

Pakalpojuma ietvaros var izsniegt arī kadastra subjekta (nekustamā īpašuma īpašnieka, tiesiskā valdītāja, lietotāja) datus, ja to apstrādei ir tiesisks pamats atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) prasībām.

Maksājumi

Pozīcija Cena
informācija par vienu pieprasījuma objektu no informācijas sistēmām un arhīva dokumentiem (viens dokuments) 27.18 EUR
pasta sūtījuma noformēšana 1.87 EUR
informācijas izsniegšana papīra formā, ja dokumenta apjoms pārsniedz 10 lapas (par katrām 10 lapām) 3.01 EUR
pakalpojuma pasūtīšana, neizmantojot tiešsaistes formu, vai saņemšana klātienē vai pa pastu (viens pieprasījums) 6.86 EUR

Pakalpojuma cenai papildus pieskaita maksu par sagatavoto dokumentu vai citu materiālu nosūtīšanu pakalpojuma pieprasītājam saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja spēkā esošajiem izcenojumiem.

Iesnieguma jānorāda:

  • precīzs izsniedzamās informācijas apjoms un sastāvs;
  • kādā veidā vēlaties saņemt pieprasīto informāciju.

Ja nepieciešams saņemt ierobežotas pieejamības informāciju saturošu informāciju, papildus jānorāda arī:

  • pamatojumu informācijas saņemšanai un informācijas izmantošanas mērķi – t.i., skaidrojumu par to, kāpēc informācija Jums ir nepieciešama un kā to izmantosiet;
  • apliecinājums, ka pieprasīto informāciju izmantosiet pieprasījumā norādītajam mērķim.

Pieteikumam jāpievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamie dokumenti (piemēram, pilnvarojuma dokuments, līgums) ar juridisko spēku (t.i. tādi, kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu).

Pakalpojumu var pasūtīt:

  1. elektroniskā veidā:
    1. izmantojot portālā Kadastrs.lv pieejamo e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu;
    2. parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu, parakstītu pieteikumu nosūtot uz jebkuru Dienesta klientu apkalpošanas centra e-pasta adresi vai Dienesta oficiālo e-adresi.
  2. pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Pasūtot pakalpojumu klātienē, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pasi vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai –  arī pilnvarojuma dokuments.
  3. pa pastu, nosūtot pieprasījumu uz jebkura Dienesta klientu apkalpošanas centra adresi. Pasūtījuma izpildi ierobežotas pieejamības informācijas sagatavošanai Dienests uzsāk tikai pēc personas identitātes pārbaudes Dienesta klientu apkalpošanas centrā.

Kadastra informāciju Dienests sagatavo elektroniska dokumenta veidā.

Ja kadastra informāciju vēlaties saņemt papīra veidā, papildus tiks piemērota maksa par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja kadastra informāciju vēlaties saņemt pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus tiks piemērota maksa par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.   

Administratīvo aktu sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.

Pakalpojumu izpildes rezultātā sagatavoto dokumentu var saņemt iesniegumā norādītajā veidā:

  • portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”. Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
  • uz e-pastu vai e-adresē;
  • pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
  • pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs). Dokuments tiks nosūtīts ierakstīta pasta sūtījuma veidā, ja tas saturēs ierobežotas pieejamības informāciju.