Atlasītos datus Dienests sagatavo un izsniedz elektroniski. Ja atlasītos datus vēlaties saņemt papīra veidā, papildus tiks piemērota maksa par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja sagatavoto dokumentu papīra veidā vēlaties saņemt pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus tiks piemērota maksa par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.
Administratīvo aktu sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.
Pakalpojuma izpildes rezultātu Dienestā var saņemt iesniegumā norādītajā veidā:
- portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”. Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
- uz e-pastu vai e-adresē;
- pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
- pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs). Ja satur ierobežotas pieejamības informāciju, Dienesta sagatavoto informāciju dokumenta veidā nosūtīs ierakstīta pasta sūtījuma veidā.