Dienests informāciju par personai piederošajiem nekustamajiem īpašumiem sagatavo elektroniska dokumenta veidā.
Ja informāciju par par personai piederošajiem nekustamajiem īpašumiem vēlaties saņemt papīra veidā, papildus tiks piemērota maksa par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja informāciju papīra veidā vēlaties saņemt pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus tiks piemērota maksa par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem.
Administratīvo aktu sagatavo elektroniskā formā un, ja administratīvā akta nosūtīšana adresātam, izmantojot elektroniskās saziņas kanālus, nav iespējama, tad adresātam nosūtāmo eksemplāru sagatavo papīra formā.
Sagatavoto dokumentu var saņemt pieprasījumā norādītajā veidā:
- portāla Kadastrs.lv sadaļā “Mans portāls” -> “Mans konts”. Pievienotā datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas.
- uz e-pastu vai e-adresē;
- pēc iepriekšēja pieraksta klātienē jebkurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā. Saņemot dokumentu Dienesta klientu apkalpošanas centrā, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)) un pilnvarotajai personai – arī pilnvara.
- pa pastu (pasta izdevumus apmaksā informācijas pieprasītājs). Dokuments satur ierobežotas pieejamības informāciju, tāpēc Dienests to nosūtīs ierakstīta pasta sūtījuma veidā.